Skip links

Gece Gündüz Sahadayız: Pendik EAH

Sağlıkta Yeni Yüzyıl Sendikası olarak saat kaç olursa olsun, sağlık çalışanlarının yanında olmaya devam ediyoruz.

Gece saatlerinde Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde gerçekleştirdiğimiz saha ziyaretinde meslektaşlarımızla bir araya geldik; birimlerde görev yapan sağlık çalışanlarımızın sorunlarını, taleplerini ve çözüm bekleyen başlıklarını dinledik.

Ziyaretimizde özellikle;

📌 Ocak ayından itibaren ödenmeyen %10 artırımlı gece nöbeti farkları
📌 Görev tanımı dışında çalıştırılma sorunları
📌 Hemşirelerin servislerde tek başına onlarca hastaya bakmak zorunda bırakılması
📌 Adalet, liyakat ve çalışma huzurunu zedeleyen uygulamalar

başta olmak üzere birçok konuyu değerlendirdik.

Geçtiğimiz haftalarda %10 artırımlı gece nöbeti ödemeleriyle ilgili İstanbul genelinde ve Türkiye’nin birçok ilinde resmi başvurularımızı yapmıştık. Bugün görüyoruz ki bu konuda sahada öncü olduk; birçok sendikanın da aynı başlıkta harekete geçmesine vesile olduk.

Bizim sendikacılık anlayışımız nettir:
Sendikacılık masa başında değil, sahada yapılır.

Sağlıkta Yeni Yüzyıl Sendikası olarak; alın teri karşılığını bulana, emek hak ettiği değeri görene, adalet ve liyakat tam anlamıyla tesis edilene kadar mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğiz.

Yeni Yüzyıl Sen Varsa Çözüm Var