Sağlıkta Yeni Yüzyıl Sendikası olarak Beyoğlu Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde saha ziyaretimizi gerçekleştirdik. Meslektaşlarımızla bir araya geldik, sahada yaşadıkları
Sağlıkta Yeni Yüzyıl Sendikası olarak, Kurban Bayramı’nda görevi başında olan sağlık çalışanlarımızı yalnız bırakmadık. Genel Başkanımız Sayın Salim Kar ve
Tokat İl Sağlık Müdürlüğü’nde görev yapan avukat üyelerimizle bir araya gelerek Avukatlar Günü’nü kutladık. Hukukun üstünlüğünü savunan, adaletin tesisi için
Feriha Öz Acil Durum Hastanesi’nde gerçekleştirdiğimiz saha ziyaretinde, sağlık çalışanlarımızla bir araya gelerek sahadaki talep ve beklentileri dinledik. Aynı zamanda